Zverejnenie príspevku / stránky na vybrali.sme.sk Tlač / PDF príspevku / stránky

podľa zákona č. 85/1990 Zb. o petičnom práve v znení neskorších predpisov 
PROTI NÁVRHOM URBANISTICKEJ ŠTÚDIE ZÓNY RAČANY ROSSO 
A ĎALŠIEMU NEPRIMERANÉMU ZAHUSŤOVANIU ZÁSTAVBY MČ BRATISLAVA - RAČA
Stiahnite si podpisový hárok a zbierajte podpisy!



Ako postupovať
1)    Text petície, informácie o UŠ Račany Rosso a vzor podania pripomienok nájdete na tejto stránke.
2)    Ak s textom petície súhlasíte, šírte ju, vytlačte si jej znenie a zapojte sa do zbierania podpisov.
3)    Nezabudnite napísať do 28. januára svoje kritické pripomienky na vedenie MČ Bratislava - Rača (môžete využiť vzor podania).
4)    Vyplnené hárky je možné zasielať resp. odovzdať ktorémukoľvek členovi petičného výboru najlepšie osobne, prípadne do poštovej schránky na adresách uvedených na podpisovom hárku.
5)    Ak máte nejasnosti a otázky, napíšte e-mail na m.scibrany@gmail.com alebo zavolajte na tel. číslo 4464 9432 (Miro Ščibrany) - v prípade záujmu niekto z petičného výboru príde s hárkom k Vám.

ANKETA
AKÝ JE VÁŠ NÁZOR NA RAČANY ROSSO?


Články na račan.sk:

07. 02. 2013 Nezmyselný developerský projekt „Rača - Dolná Pekná“
07. 02. 2013 Pripomienky k zámeru „Obytný súbor Pod vinohradom“
07. 02. 2013 Rébus projektu Ivana Kmotríka
06. 02. 2013 Veľké otázniky nad dopravným posúdením Račany Rosso
29. 01. 2013 Račany Rosso kontra kvalita života ľudí v Rači
27. 01. 2013 Rosso s príchuťou cenzúry
20. 01. 2013 Nechceme z Rače ďalšiu Petržalku!
19. 01. 2013 Zóna Račany Rosso - 3. január 2013
13. 01. 2013 Ivan Kmotrík vyvolal nevôľu a hnev obyvateľov Rače
07. 01. 2013 Ďalší „salámový“ pokus Ivana Kmotríka
02. 01. 2013 Stop nezmyselnej výstavbe a Kmotríkovmu projektu Račany Rosso
29. 11. 2012 Zásadné pripomienky k nezmyselnému projektu Račany Rosso
16. 11. 2012 V Rači sa developeri zbláznili...


Články v médiách:

25. 01. 2013 Na konci Rače sa chystá výstavba Račany Rosso (bratislavskenoviny.sk)
24. 01. 2013 Rača nechce Kmotríkove milióny (HNonline.sk)
22. 01. 2013 Račany Rosso zaťažia dopravu,tvrdia Račania (bratislava.sme.sk)
21. 01. 2013 Proti projektu Račany Rosso bojujú petíciou (bratislava.sme.sk)
17. 01. 2013 Stomiliónový projekt sa musí obhájiť (HNonline.sk)
17. 01. 2013 Kmotrík chce novú štvrť v Rači (bratislava.sme.sk)
17. 01. 2013 Ľudia sa pre Račany Rosso boja kolapsu dopravy! (čas.sk)
15. 01. 2013 Račany Rosso vyvolávajú nevôľu (TRENDreality.sk)


Fotografie, videá, audiozáznamy:

25. 01. 2013 Vizualizácia Račany Rosso (picasaweb, zdroj rosso.sk)
23. 01. 2013 Regionálny denník (stv.sk)

22. 01. 2013 Audiozáznam z verejného prerokovania UŠ Račany Rosso (36 MB)
YouTube - 1. časť:

YouTube - 2. časť:

YouTube - 3. časť:


21. 01. 2013 Zóna Račany Rosso - maketa (picasaweb, autor Ľ. Havlovič)
03. 01. 2013 Zóna Račany Rosso (picasaweb, autor Ľ. Havlovič)


Urbanistická štúdia zóny Račany Rosso:

00 Sprievodná správa




Projekt Račany Rosso:

Webová prezentácia projektu Račany Rosso (web stránka investora)



Platný územný plán:

na stránke mestskej časti
na stránke magistrátu
Novší príspevok
starší príspevok
(zobrazuje sa najstarší príspevok)

39 comments:

  1. Po precitani niektorych prispevkov presne viem, ktore tri mena budu na peticii ako prve... :D 1/ Drotovan 2/ Scibrany 3/ Scibranyova... To je sen! Precitajte si najma clanok "Nechceme dalsiu Petrzalku"!!! :D podme porovnat hrusky a jablcka, budeme mat gulasik :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobré vedieť, že v Rači má niekto krištáľovú guľu.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na to netreba kristalovu gulu pan Scibrany, staci si precitat mena a dat ich do sirsej suvislosti... Toto je naozaj sen... Pre vsetkych, ktori uvazujete o petici a tomto populistickom komplote davam do pozornosti nasledovny link... Konecne sa niekto ozval s realnymi faktami a vyvratil tak znosku tychto demagogickych tvrdeni a vyhlaseni. Ludia, nenechajme si od karieristov vymyvat hlavy!! http://blog.sme.sk/diskusie/dpl/19652448/Odpocet-prace-poslanca--rok-druhy.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pán Anonymný (22.1.2013 11:55:00), prečítal som si nové diskusné príspevky, na ktoré si dal link (karoldruhy, Viktor Horváth) a žiadne vyvrátenie „znôšky demagogických tvrdení a vyhlásení) som v nich nenašiel. Na môj vkus je tam mnoho emócii, fakty buď chýbajú alebo sú prekrútené a jednostranné, cítiť z nich len politické nepriateľstvo a zo strany anonyma karoldruhy aj osobnú zášť voči poslancovi Drotovánovi. Holt, každý píše a „argumentuje“ podľa toho, na čo má.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To nepochybne pan Scibrany. Vsimnite si, ze aj ako anonym si nedovolim tykat Vam. Ono to akosi patri k sposobom a takpovediac k dobrym mravom, co Vam pravdepodobne nic nehovori. Nepozname sa a preto som si aj napriek anonymite nedovolil tykat Vam...
    Nuz, ako pisete, kazdy mame na nieco ine. Ale vratme sa k teme. Daval som viacero prispevkov na Vas nestranny blog, no akosi sa vytratili. Zaujimave... Technicka chyba? Alebo skor manipulacia verejnej mienky? Tazko povedat, kazdopadne ale, o kvalitach pana poslanca Drotovana a tym padom aj Vas ako spolubojovnika a verneho nahravaca si kazdy spravi nazor po precitani napriklad aj tejto diskusie a prispevkov: http://bratislava.sme.sk/diskusie/dpl/19659012/Proti-projektu-Racany-Rosso-bojuju-peticiou.html Viete pan Scibrany... Ludia v dnesnej dobe uz dokazu previdiet politickych nominantov a karieristov, ktory za kazdu cenu "bojuju" proti vsetkemu a vsetkym v snahe zviditelnit svoju osobu a prihriat si karieru. Vam ako cloveku v urcitom veku a s urcitymi zivotnymi skusenostami sa ale naozaj cudujem. Vravi sa, ze mudrost ide s vekom. Taktiez sa ale vravi, ze pravidlo potvrdzuje ta povestna vynimka... :) Je to skoda, pretoze keby ste sa naozaj realne zaoberal problematikov, pochopil by ste, ze cely tento vas boj a je predcasny... A to najma v kontexte krokov, ktore su nutne vykonat v ramci akejkolvek vystavby... Pre laikov pripojim prirovnanie. Je to akoby ministerstvo skolstva povedalo ze chce vydat slabikar, prpravilo jeho koncepciu, napisalo prve dve strany a niekto by zorganizoval peticiu, pretoze ten slabikar je zly... Fakt, ze sme ho odsudili na zanik a pritom pozname iba tie prve dve stranky nehra vobec ziadnu rolu... Nuz, ale ved bojujte. A kludne aj tam, kde to nie je potrebne. Nejako ten cas stravit treba. Ako na dochodku, tak aj v ramci zamestnania v statnej sprave... :) Pekny den Vam zelam a s pozdravom ostavam, Anonym...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ad tykanie

    Tykanie na internete považujem za normu a vítam, ak mi ktokoľvek tyká.
    Ak sa Vás moje tykanie dotklo, ospravedlňujem sa.


    ad „Daval som viacero prispevkov...“

    Na portáli račan.sk diskusné príspevky nemoderujem a nevymazávam.
    Napíšte, prosím, kde ste napísali príspevky, ktoré sa podľa Vás stratili.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ad „patrí to ... k dobrým mravom“

    Pán Anonymný (23.1.2013 19:20:00), ako dôkaz, že mi dobré mravy „pravdepodobne nič nehovoria“, uvádzate, že som Vám tykal, aj keď sa nepoznáme.

    Vy a ja nedostatok mravov očividne posudzujeme odlišne. Vy zaň považujete moje nenáležité tykanie, ja Vaše ničím nepodložené obvinenie z manipulácie verejnej mienky, označenie za „verného nahrávača politického nominanta a kariéristu“ a zlomyseľnú poznámku o výnimke, čo potvrdzuje pravidlo, že múdrosť ide s vekom.

    A nemáte ani toľko slušnosti a odvahy, aby ste sa pod svoje domnienky, obvinenia a urážky podpísali plným menom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Pan Scibrany nepodpisem sa svojim menom, pretoze sa mi to nezda vhodne. A co sa tka toho ostatneho, ako inak si mozno vysvetlit Vase publikovanie a pochlebovanie online na blogoch panovi poslancovi Drotovanovi? :D
    Co sa tyka tykania na internete, ja som Vam vykal, ergo tykanie nie je na mieste bez ohladu na onlineove zvyklosti, ale nevadi, to nemusi postrehnut kazdy.
    Preco nereagujete na fakty, ktore som uviedol, ale snazite sa debatu odklonit k inym temam? Zjavne to bude podobne, ako na blogu SME. Aj tam sa publikovalo iba do momentu, kym to bolo vyhodne. Akonahle sa nasli ludia, ktori Vas a Vasho idola Drotovana postavili pred fakty a dokonca zverejnili informacie ktore do znacnej miery stavaju pana poslanca do nedoveryhodneho svetla, debata utichla... Nuz ale, co by clovek mohol od Vas cakat...
    Mimochodom, Vase ospravedlnenie prijmam, bolo by fajn este sa este ospravedlnit ludom za klamstva a populisticke vyhlasenia a dezinformacie a polopravdy, ktore v snahe bojovat co najucinnejsie publikujete aj s vasim polobohom Drotovanom.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Pán Anonymný (25.1.2013 15:27:00),
    ak mi ukážete „klamstva a populisticke vyhlasenia a dezinformacie a polopravdy“, ktoré som na račan.sk uverejnil, za každé jedno sa verejne ospravedlním, a ak mi ukážete Vaše fakty, na ktoré som nereagoval, vyjadrím sa k nim.

    Verím, že za fakty nepovažujete svoje vyjadrenia „pochlebovanie ... panovi poslancovi Drotovanovi“, „Vasho idola Drotovana“, „s vasim polobohom Drotovanom“.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja sa musim priznat, ze velmi nevidim do toho kto je kto, ale ked citam komenty (najma od Anonymneho), ktore obsahuju len obvinovanie bez konkretnych a vecnych argumentov ku konkretnej teme - teda k planovanej vystavbe vo vinohradoch, tak som nemohla odolat a neprispiet do tejto debaty. Naozaj nerada davam prispevky k situaciam, do ktorych nevidim dobre, ale v tejto situacii som neodolala. Prirovnanie planu vystavby ku slabikaru, ktory este nie je napisany sa mi uprimne pacilo (vobec to nemyslim ironicky). No musim hned dodat, ze ako obyvatelka Race (Komisarky) mi zalezi menej na tom ako bude ten slabikar vyzerat (ci bude mat format A4 alebo A5...a teda kolko bude mat poschodi), ako na tom, ze bude tam, kde sa nehodi a kde sposobi viac negativneho ako dobreho (prehustenie byvania, zvysenie hluku, likvidacia pokoja kvoli ktoremu ludia v Raci chcu byvat, sposobenie kolabu premavky, problemy s parkovanim...). Radsej prestanem s metaforou, lebo sa v nej stratim. Kazdopadne, v Raci nie su byty lacne, a ako to ja vnimam (moj nazor) tak to je najma kvoli tomu, ze tu nie je prehustena bytova zastavba, je tu pokojny zivot v blizkosti k prirode, kvalita zivota na dobrej urovni... a za toto som si aj ja bola ochotna priplatit pri kupe bytu pred rokmi. Preto bez ohladu na to, kto je za tym, tiez sa pridavam k ludom, ktori vyzaduju poriadne prehodnotenie tohto planu vystavby zohladnujuc realne fakty a dopady (najma prehustenie premavky, kapacity skolok a skol...), pretoze nemozem suhlasit ako obyvatelka Race s tymi predpokladmi, z ktorych vychadza investor (rezervy v skolkach a skolach...).
    Chcem pripomenut, ze nechcem tymto utocit na nikoho, len by som chcela presunut diskusiu z osobneho osocovania na fakticke argumenty. A budem len rada, ked sa ich tu docitam viac...
    Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Dobry vecer pan Scibrany. Konecne nieco zaujimave! :) Tak teda podme na to, beriem Vas za slovo a verim, ze ho aj dodrzite. Kazdy den najdem jednu polopravdu, alebo loz a uverejnim ju a budem zvedavy, ci naozaj dodrzite slovo.
    Pre dnesny vecer, polopravda. Zamerne publikovana polopravda s cielom co najviac dehonestovat projekt a naladit obcanov proti nemu. Konkretne: 16.11.2012 13:06:0 Vas prispevok k clanku pana Drotovana s nazvom "V Raci sa developeri zblaznili..." konkretne bod 6/ citujem: "6) Račany Rosso zlikvidujú cca 6 hektárov viníc a budú nástupišťom pre likvidovanie ďalších"
    Račany Rosso nelikviduju vinice, tieto uz totiz davno nejestvuju. V roku 2004 boli na mpulz MCR preklasifikovana na stavebne pozemky, ktore boli urcene na vystavbu domov. V roku 2007, opat na impulz MCR boli preklasifikovane dokonca na vystavbu panelakov...
    TAKZE KTO ZLIKVIDOVAL VINICE??
    Ospravedlnite sa za svoju polopravdu, alebo sa akurat tak dockame argumentu, ze aj napriek klasifikacii pozemkov ako stavebnych, aj napriek skutocnosti, ze developer kupoval stavebne pozemky a nie vinice - co odznelo aj na verejnom prerokovani - na danom uzemi este stale vinice - aj ked zdevastovane - ale predsa len stoja a teda developer ich likviduje? Vlastne... ani toto neobstoje, pretoze developer ich za symbolicku cenu prenajal na obrabanie az do doby, kym nezacne vystavba... Hmm? Pan Scibrany, ste chlap? Dodrzite slovo? Alebo sa dockame iba dalsich vyhovoriek a prekrucania skutocnosti?

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Lucia, dobry vecer. Na verejnom prerokovani developer ponukol v zmysle navrhov celej oblasti skolku a taktiez aj sportoviska a detske ihriska pre verejnost. Premavka bude prehusten s Rossom aj bez neho, museli by sme zakazat stavat v Modre, Jure, Pezinku... atd. Vyjadrenia ze kazdu hodinu Rosso nahusti premavku o 430 aut je blud, pretoze ide o jednu jedinu hodinu pocas dna a sice hodinu v spicke. Tak ako to formuluju poslanec Drotovan a pan Scibrany to vyznieva, akoby to malo byt kazdu jednu hodinu pocas celeho dna a pochopitelne, cele to znie hrozivo. Fakt, ze na urovni Rosso pribudne semafor, ktory zastavi prival z Jura, Pezinka, Modry... a pusti do premavky auta z Rossa - ergo sa doprava nezahusti, pretoze semafor zastavi prival z Jura ... iba sa spicka o cca 15 minut predlzi taktiez do teraz nebol spomenuty nikde inde, iba na verejnom prerokovani, kde o tom hovoril developer. Taka je ralita a pravda, ktoru pani Drotovan a Scibrany nehovoria, pretoze sa im nehodi. Kedze su bojovnici, dosli by im argumenty a zbrane... To su dovody, pre ktore sa k tymto temem vraciam. Ono totiz aj ta najlepsia vec na svete moze v opise faktov vytiahnutych z kontextu a bez doplnkovych informacii vyznievat ako ta najhorsia. Keby spominany semafor spomenuli, dosiel by argument o zhustovani dopravy a tym padom by sa projektu nedalo moc co vycitat. Zacinali vyhlaseniami, ako projekt likviduje vinice a az ked sa ukazalo, ze tie davno pred tym ako vznikol napad s Rossom preklasifikovali na stavebne pozemky, stichli... A tak dokola...

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Lucia, dobry vecer este raz. Neda mi nepripojit este jednu reakciu, alebo skor otazku :) Bohuzial, neviem sem pripojit obrazky tak, aby sa zobrazovali priamo - mozno na to nestaci moja tehnicka zdatnost, mozno to dokaze iba administrator, ktorym je pan Scibrany, neviem, kazdopadne ak kliknete na linku, obrazok sa Vam zobrazi. CHCETE, ABY TO V RACI NA KONECNEJ VYZERALO TAKTO: http://www.rosso.sk/Racany_Rosso/Na_stiahnutie/Pages/filozofia_projektu_files/Media/fotka/fotka.jpg?disposition=download
    ALEBO BUDE LEPSIE, AK TO BUDE VYZERAT TAKTO?
    http://www.rosso.sk/Racany_Rosso/Na_stiahnutie/Pages/filozofia_projektu_files/Media/RACANY_ROSSO_PREZ_00118/RACANY_ROSSO_PREZ_00118.jpg?disposition=download

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Pán Anonymný, vinice de iure zlikvidoval územný plán hl. mesta z roku 2007 preklasifikovaním viníc na územie určené pre výstavbu rodinných domov, de facto ich zlikviduje výstavba sídliska Račany Rosso. V bode 6) nie je žiadne obvinenie developera, je tam len opis toho, čo sa udeje v blízkej budúcnosti. Alebo si myslíte, že sa udeje niečo iné?

    Ak si pozorne prečítate petíciu, ktorá vznikla cca 2 mesiace po Vami citovanom výroku, nekladie si za cieľ zrušiť výstavbu v zóne Račany Rosso: je len proti zahusťovaniu zástavby nad rámec platného územného plánu.

    OdpovedaťOdstrániť
  15. TAK PRESNE TOMUTO SA VRAVI ALIBIZMUS A POPULIZMUS A POLOPRAVDA PAN SCIBRANY! A PRESNE TOTO SOM OD VAS CAKAL. Velmi dobre viete, ze ked napisete, ze nejaky developer likviduje vinice, ludia sa zacnu burit. Samozrejme, uplne in e by bolo, keby bola rec o stavebnych pozemkoch, vsak ano! AK NAPISETE, ZE V RACI NA KOMISARKACH BUDU NA STAVEBNYCH POZEMKOCH STAVAT, NIKTO NEBUDE REAGOVAT A NIKTO SI TO PORIADNE ANI NEVSIMNE, VSAKZE PAN SCIBRANI? STE CHLAP, ALEBO IBA OBYCAJNY POPULISTA A NAHRAVAC? PREUKAZATELNE STE NAPISAL POLOPRAVDU, NO AJ NAPRIEK TOMU ZIADNE OSPRAVEDLNENEI NEPRISLO! IBA ALIBIZMUS! Bod 6 v danom komentare je POLOPRAVDA! Ano, developer aby mohol stavat, musi fyzicky vyklcovat vinice. TIE SU VSAK UZ DAVNO STAVEBNYMI POZEMKAMI. VLASTNE NEKLAMETE, ALE OD OBJEKTIVNEHO FAKTU TO MA TIEZ PEKNE DALKEO! SKRATKA JE TO POLOPRAVDA, A VY MAJTE ASPON TOLKO CHOCHMESU, ZE DODRZTE SLOVO...

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Pán Anonymný, v bode 6) nie je ani slovo o developerovi, je tam len názov zóny a budúceho sídliska Račany Rosso. Tej zóny, v ktorej mali byť pôvodne výhradne rodinné domy - prvé vinice Račania predávali práve s týmto vedomím. V urbanistickej štúdii Račany Rosso už investor o rodinných domoch neuvažuje a práve tu je jeho zodpovednosť - vo svojich návrhoch ide vysoko nad rámec stavu, za ktorého pozemky vykupoval, a aj nad rámec platného územného plánu. Preto nevidím najmenší dôvod ospravedlniť sa za vecne primerané znenie bodu 6). Pravdaže, na presvedčenie, že je to polopravda, máte plné právo.

    Ak chcete v diskusii pokračovať, neriešte prosím to, či som chlap a koľko mám chochmesu, lebo tým mi naznačujete, že ďalšia debata s Vami nemá zmysel.

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Ale, ale... pan Scibrany, preco sa tvarite, ze neviete, co som vlastne citoval? Respektive, preco sa tvarite, ze som citoval nieco ine? Ved ja som vo svojom prispevku uviedol Vas vyrok od slova, do slova... tak este raz:

    16.11.2012 13:06:0 Vas prispevok k clanku pana Drotovana s nazvom "V Raci sa developeri zblaznili..." konkretne bod 6/ citujem: "6) Račany Rosso zlikvidujú cca 6 hektárov viníc a budú nástupišťom pre likvidovanie ďalších"

    Tvrdite to, co je polopravda, ba priam loz. Racany Rosso budu postavene na stavebnych pozemkoch. Nic nelikviduju, preco by mali byt nastupcom a tak dalej? Ak toto nie je polopravda a populizmus, tak co potom?

    Stale mate pocit, ze niet za co sa ospravedlnit? Preco do toho motate developer? Ja som Vas iba zobral za slovo a teda na margo Vasho prispevku, v ktorom ste verejne vyhlasil ze sa za kazdu polopravdu a populizmus ospravedlnite, cakam, ci tak urobite... zatial iba motate piate cez deviate a zavadzate a tvarite sa ze neviete o akom prispevku pisem... pripajam teda dalsi citat, nech si vsetci spravia nazor sami a nemusia spominane hladat:
    Miro Ščibrany hovorí:
    25.1.2013 15:36:00 Reply

    Pán Anonymný (25.1.2013 15:27:00),
    ak mi ukážete „klamstva a populisticke vyhlasenia a dezinformacie a polopravdy“, ktoré som na račan.sk uverejnil, za každé jedno sa verejne ospravedlním, a ak mi ukážete Vaše fakty, na ktoré som nereagoval, vyjadrím sa k nim.

    OdpovedaťOdstrániť
  18. A co sa tyka Vasho chochmesu a tiez objektivity na ktoru sa tvarite a hrate, riesit ich budem. Snazite sa spolupodielat na veciach verejnych, ergo pokial manipulujete verejnou mienkou tym sposobom, ze dezinformujete a zaroven prezentujete peticiu ktora sa tyka veci verejnych, rozhodne o tom treba cosi napisat.
    Verejne vyhlasite ze sa osrpavedlnite, ak vo vasich vyrokoch najdem polopravdu a potom iba zahovarate ak Vam konkretne dokazem, ze to tak skutocne je... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  19. VEZENY PAN SCIBRANY!
    ZIADAM VAS, AKO ADMINISTRATORA TOHTO BLOGU, ABY STE POD MOJ KOMENTAR Z 25.1.2013 23:41:00 ZVEREJNIL OBRAZKY, KTORE SU PRELINKOVANE V TEXTE. ZIADAM VAS O MOZNOST PRIPOJIT ICH TAKYM SPOSOBOM, AKO PRIPAJATE OBRAZOVY MATERIAL VY.

    SPRAVITE TO? :)
    KONKRETNE MAM NA MYSLI TIETO DVA OBRAZKY A OTAZKU:
    CHCETE, ABY TO V RACI NA KONECNEJ VYZERALO TAKTO: http://www.rosso.sk/Racany_Rosso/Na_stiahnutie/Pages/filozofia_projektu_files/Media/fotka/fotka.jpg?disposition=download
    ALEBO BUDE LEPSIE, AK TO BUDE VYZERAT TAKTO?
    http://www.rosso.sk/Racany_Rosso/Na_stiahnutie/Pages/filozofia_projektu_files/Media/RACANY_ROSSO_PREZ_00118/RACANY_ROSSO_PREZ_00118.jpg?disposition=download

    SPRAVITE TO? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Pán Anonymný

    ad 26.1.2013 18:09:00 a 18:12:00

    V citovanom príspevku nepíšem, že sa ospravedlním za vyjadrenia, ktoré za klamstvá a polopravdy označíte Vy. Zmierte sa prosím s tým, že určité veci vnímame odlišne. Právo na Váš názor Vám neupieram, no dovoľte mi ponechať si svoj. A keďže sa už dlhšie pohybujeme v argumentačnom kruhu, nevidím dôvod ďalej s Vami na túto tému polemizovať.

    ad 26.1.2013 18:13:00

    Ani opakované spamovanie tej istej požiadavky a jej zdôrazňovanie veľkými písmenami nič nezmení na skutočnosti, že Vašu požiadavku technológia Blogger nevie realizovať. Ponúkol som Vám alternatívne riešenie - uverejniť obrázky v samostatnom článku. Ak nemáte odvahu vyjsť z anonymity, je to Váš problém a s tým Vám bohužiaľ nedokážem pomôcť.

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Je zaujimave, ze Vase obrazky sa tu uverjenit daju... :) Obrazky, linky, zvukove zaznamy s obrazkom... to vsetko sa da. Ked ziadam ja, aby ste pripojil moj obrazovy material, to vraj zrazu nejde...

    A to ostatne... kazdy kto ma troska rozumu si nazor spravi sam.
    Fakty su fakty a nedaju sa vnimat odlisne. Nazorova nejednotnost sa moze prejavit pri veciach realtivnych. V tychto zalezitostiach vsak niet relativnych pojmov, definicie uzemneho planu a jeho zmeny sa viazu na konkretne skutky a datumy, tie vsak Vy ignorujete, pretoze sa Vam nehodi napisat pravdu.

    Aj naprik tymto skutocnostiam, vam nic nebrani publikovat polopravdy... Velkohubo prehlasite ze sa za to kedykolvek verjne ospravedlnite a ked Vam clovek dokaze, kde konkretne pisete polopravdy tak sa najskor zahrate na nechapajuceho, potom komentujete nieco uplne ine a nakoniec aj tak len vykluckujete alibistickym sposobom...

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Pán Anonymný,
    Vaše osobné presvedčenie, že niečo je polopravda, je bohužiaľ (pre Vás) len presvedčenie a v diskusii nemá silu dôkazu.

    K obrázkom: moje sa zobrazujú preto, že sú umiestnené v článku, v komentároch sa obrázky - či Vaše, či moje - jednoducho zobraziť nedajú.

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Pan Scibrany, bohuzial je to tak. Prave preto som Vas nazval demagogom a nahravacom. Objektivny pohlad na vec Vam nic nehovori, mate iba "velkohube" prehlasenia a sluby v snahe "bojovat"...

    OdpovedaťOdstrániť
  24. Pán Anonymný,
    ctím Vaše právo na názor a prajem Vám pekný deň.

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Faktom je, ze pan Komornik deklaroval, ze tam budu rodinne domy, max. 2 poschodia. Teraz su z toho bytovky a 2500 obyvatelov, ... ?

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Kde a kedy pán Komorník deklaroval, že tam budú rodinné domy?

    OdpovedaťOdstrániť
  27. No, zamestnanci Grafobalu, ktorý v poslednej dobe tak radi diskutujú anonymne o projektoch v Rači, by si aspoň mali opraviť ich PR stránku projektu (aj keď jej úroveň je podobná ako úroveň urbanistickej štúdie):
    "nákupné centrum s implementvonou zastávkou a dobravným systémom,"
    Takže chlapci, ukážte, že nie ste úplní amatéri a budeme Vás môcť zaradiť do druhej ligy developerov a nie do štvrtej.

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Pan poslanec! :D co takto mnozne cislo hned v prvej vete? Smiat sa z preklepv druhych a pritom si neskontrolovat svoj vlastny prispevok? :D :D :D :D :D :D :D :D

    PS: Nie som zamestnancom Grafobalu...

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Pan anonymny, skusim zareagovat na vase dva argumenty:

    1. stavia sa v Modre, Pezinku...ok, ale ak postavime 9 poschodaky aj v Raci, tak to uz bude iny bordel, hlavne v pripade, ked hl. mesto riesi problem prichodu ludi zo satelitov do BA, myto, spoplatnenie parkovania atd. Obmedzenie prichodu aut mimo BA bude raz urcite obmedzena. Asi necestujete pravidelne do prace ked vam to vobec nevadi, alebo tu vobec nebyvate.
    2. semafor stopne vlnu aut a len predlzi spicku, nie ju zahusti - uzasne, spicka nebude trvat len od 7:00 do 9:00, ale dlhsie...uzasne a z tohto sa mame akoze tesit? Mna by neuveritelne zaujimala vasa motivacia v obhajovani tohto projektu:
    A/ Ste neuveritelne zanieteny obcan, ktoremu chyba viac aut a plno obchodov za chrbtom a vehementne obhajuje projekt alebo
    B/ ste zaniteresovany na vystabe projektu Racany Rosso - financne alebo inym sposobom, alebo ste v pribuzenskom alebo zamestnaneckom vztahu s takymto clovekom (ludmi).
    Vzhladom na vseobecnu apatiu obcanov v SR k veciam verejnym a vasu anonymnu komunikaciu je evidentne ze ide o variantu B. Z uvedeneho dovodu je akakolvek vasa komunikacia a kvazi argumentacia predpojata a neobjektivna.
    Lucia ma pravdu, priplatili sme si za nehnutelnosti, ktore maju svoje vyhody a projekt ich ide znicit...to nam nemoze byt lahostajne. Svojim zamerom nam nicite nase investicie!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Pán Janči,
    anonymných diskutérov predpojatá a neobjektívna argumentácia určite netrápi - nejeden z nich je za ňu platený. A investora sídliska Račany Rosso sotva trápi fakt, že obyvateľom Rače zhoršuje kvalitu životného prostredia a mnohým aj ich investície - veď to robí aj majiteľom bytov na sídlisku Račany Bianco, ktoré sám postavil a byty predával za primerane vyššiu cenu ako bývanie v pokojnej okrajovej časti mesta.

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Dobry den, pridavam kopiu svojho pripevku na SME blogu pana Drotovana :

    Pan Drotovan
    nie dost dobre chapem preco inak celkom racionalne pripomienky maju navadzat k nesuhlasu s celym projektom.
    Ak investor akceptuje podnety a podstatnej casti im vyhovie, nie je namieste brojit za podpisovanie peticii "proti". Som rodeny racan byvajuci uz par rokov v inej casti Bratislavy. Vase iniciativy a blogy sledujem uz dlhsi cas a Vase posledne aktivity zacinaju prerastat v zaujatost. Nie som agentom ani sympatizantom ziadneho investora, ale jednostrannost nemam rad. Skuste sa zamysliet nad tym, kto je schopny este dnes v chotari MC Raca obrabat vinohrady, spytajte sa aj byvaleho JRD a jeho naslednickej firmy Villa Vino Raca v akom stave nechali vinohrady, ktore si vzali do uzivania, skuste sa pytat aj na to, co maju robit ludia s vinohradmi, ktore (zrejme) budu spadat pod ochrannu zonu planovaneho tunela Karpaty. Ukazte na blogoch v SME aj zalostny stav zanedbanych a opustenych vinohradov v Raci, ktore nema kto obrabat, lebo okrem ineho generacia vinohradnikov vymrela a mladych sme nevyucili a nevychovali.
    Apropos, keby sa boli ludia rovnako ako Vy spravali v casoch, ked planovali a stavali sidliska Baronka a Komisarky, tak dnes nie ste dnes v Raci zrejme ani Vy, lebo by tam tie sidliska nestali. Stara Raca uz davnejsie zanikla a hoci som lokalpatriot a na stare casy si rad (aj sentimentalne) spomeniem, som aj realista. Aby sme sa rozumeli - primomienky akceptujem, zrejme su vacsinou opodstatnene, ale podnecovanie k nesuhlasu s projektom a nabadanie k jeho zastaveniu povazujem za nerozumny extrem.
    Pekny den prajem
    peter4x

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Kópia odpovede z diskusie:
    Dobrý večer,

    asi máte zle informácie - naša petícia je proti zmene územného plánu a teda proti zvyšovaniu podlažnosti a objemu zástavby. Požadujeme projekt vo výrazne nižšom objeme ako bol predložený. V územnom pláne je možné tam stavať a teda výstavba tam bude tak či tak - naša iniciatíva je o tom, aby ten projekt bol prínosom pre Raču a nie ťarcha spôsobujúca ďalšie problémy. Ide nam o úpravu projektu do objemovo výrazne menšieho projektu.
    Všetky informácie o petícii sú na stránke http://rosso.racan.sk
    PS: Tu na blogu na SME.SK sa k projektu vyjadrujem po prvýkrát, snažím sa vždy písať o pripomienkach, ktoré sa dajú zapracovať do projektu - napr. prerobenie projektu tak, aby nebola vôbec vedená doprava cez Podbrezovskú. Ak by ste mali záujem sa osobne stretnúť a porozprávať o projekte - napíšte mi prosím na e-mail drotovan@yahoo.com a rád sa s Vami dohodnem na stretnutí, kde by sme si mohli vysvetliť veci.

    S pozdravom

    Michal Drotován

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ad peter4x (7.2.2013 23:06:00)

    1) Petícia nevyjadruje nesúhlas s celým projektom - petícia hovorí „pán Kmotrík, stavajte Račany Rosso v súlade s platným územným plánom!“

    2) V chotári MČ Rača sú schopní vinohrady obrábať vinári - viď napr. Vinohradníctvo a vinárstvo Miloš Máťuš, ktoré vzorne obrába aj vinice v zóne Račany Rosso, bohužiaľ len do začatia výstavby.

    3) Stará Rača nezanikla, len sa mení, bohužiaľ vďaka developerom nie k lepšiemu. Stále tu žijú rodiny so 400 a viac ročnými račianskymi koreňmi a naši potomkovia tu budú žiť aj ďalej, ak Raču nezničia necitlivé megalomanské, nezmyselné, škodlivé developerské projekty.

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Pán Anonymný, alias Móricko, aj na tejto stránke diskutujete stále o ničom? Nestačili vám moje včerajšie 4 časti môjho vyjadrenia k vašim zavádzajúcim a nepravdivým názorom. Čo sa od včera presťahovali z Krasnian do Rače? Dnes som vstal ráno vynikajúco vyspatý a oddýchnutý, lebo som večer pri počítači neskutočne relaxoval. Chcel som vás poprosiť, aby ste na mňa nezabudli, lebo dnes, keď som išiel po Krasňanoch, ľudia ma zastavovali a pýtali sa ma, aký je to prepáčte za výraz, debil, ktorý vás pán Házy nepozná. Ten asi prišiel z planéty Mars. Móricko keby to bol 1 alebo 2 obyvatelia. Za pol dňa ich bolo do 50. Mnohí sa mi opäť sťažovali na autá, ktoré prechádzajú po Peknej ceste a celá ulica je ráno a podvečer neprechodná. Ja som ich informoval, aby sa poďakovali pánovi Mórickovi a jeho dvom kámošom, pričom dvaja sedia v obecnom dome. Oni sa veľmi radi stretávajú s developermi. Obyvateľov som uistil, že hlavný račiansky Kápo plánuje ďalšiu výstavbu sídliska za Grafiou Dolná Pekná cesta. Obyvatelia sa už teraz tešia, ako si podajú nenažrancov. Čakajú a sú rozhodnutí medializovať v ostatných masmédiách, okrem Kmotríkovhej TA3. Krasňančania už vedia, kto je majiteľom Spravodaja Račan, ktorý sa v každom čísle strká račianskemu Kápovi do spodného otvoru. Veľmi ma prekvapilo, koľko mladých ľudí z Krasňana sleduje stránky, na ktorých sa odbavujete aj vy, Móricko. Myslím, že za dnešný deň to stačilo. Apropó, nakoľko som bol 12 rokov poslancov na magistráte, včera a dnes mi volalo viacero úradníkov, že v poslednej dobe sa po magistráte túla Martin Jóna a oblbuje úradníkov a poslancov s nejakou petíciou v súvislosti s nejakým Kmotríkovým sídliskom Račany Rosso. Váš priateľ Martinko si vôbec neuvedomuje, že všetky priestory na magistráte sú monitorované a záznamy sa uchovávajú. Dokonca chodí za poslancami do rokovacej miestnosti a vyťahuje ich z rokovania. No čo čert nechcel, zase sú tu tie dotieravé kamery. A pre zmenu existujú aj ruchové mikrofóny, ktoré zachytávajú rozhovory v interiéroch. Už sa teším, ako to prepukne. Nechápem, prečo Martinka na tieto modernosti neupozornil račiansky Kápo. Však je mestský poslanec za Raču!!! poslane Házy

    OdpovedaťOdstrániť
  35. To čo tu predvádza anonýmna persóna je už fakt len zúfalstvo a vôbec si neuvedomuje že vlastne škodí sám sebe a niekoho záujmom. Som z Komisárok a zavolal som aj susedov, nech si tiež prečítajú čo sa tu píše. Sú to starší ľudia bez možnosti sa na takýchto fórach účastniť (bohužiaľ, lebo to by ste si teda prečítali veci pán nikto) a len s nemým úžasom si čítali že niekto (teda prepáčte,pan nikto) dokáže tak zvláštne pokriviť elementárne skutočnosti. Ale no nič, ja len že sa to nekončí len tou petíciou. Už sa pripravujú aj iné formy protestov a už nie o tom..., ale či tam vôbec nejaké MEGA SÍDLISKO bude !!!

    OdpovedaťOdstrániť
  36. Zelení smradi na stromy !!! Vrátane takzvaných račianskych poslancov a ich prisluhovačov. Žerte slamu a pite vodu z bačoriny a potom budete dôveryhodní. Vyvážajúc svoje nenásytné bachory v miliónových limuzínach v postavených miliónových barákoch sú vaše božie slová prázdne frašky.

    OdpovedaťOdstrániť
  37. Taktiez som proti vystavbe projektu Racany Rosso. Argumenty ako zvysenie poctu pracovnych miest, vybudovanie obchodov a pod. mi pripadaju absolutne absurdne. V Raci mame dostatok obchodov, restauracii, cukrarni, ktore krachuju pre nizku navstevnost. Vystavbou dalsich nielen znizime pocet pracovnych miest, ale spravime take konkurencne prostredie, ktore bude mat za nasledok znizenie kvality poskytovanych sluzieb(uplatnovanim nespravnych marketingovych nastrojov ako nizka cena a pod.). Ak niekomu lezia na srdci zastavky v dezolatnom stave, je vela moznosti, ako ich zrekonstruovat na naklady sukromneho sektora(umoznit im vyuzivat reklamne plochy za ich zrekonstruovanie, ako to inde v pohode funguje). Co sa tyka dopravy, ta je uz teraz neunosna. V dnesnej dobe, kde kazdy obyvatel nad 18 rokov vlastni motorove vozidlo(my mame 4), mozeme ratat, ze do Komisarok pribudne 2000novych aut, ktore zahltia a skomplikuju dopravu a zivot vsetkym Racanom.

    OdpovedaťOdstrániť
  38. Navrhujem vsetko vybetonovat, na kazdu zelenu plochu narvat auta, najlepsie kamiony, rozostupy medzi barakmi navrhujem maximalne 0,5 metra, Male Karpaty zrovnat so zemou, vinohrady do crepnikov, stromy do kvetinacov na betonove plochy a vsetko zelene premalovat na vojensku sedu...ako sa nam krasne zacne zit!
    Presne toto chcu obcania Race!

    OdpovedaťOdstrániť
  39. ... po zmene slova „občania“ na „starostovia“ alebo „developeri“ plný súhlas.

    OdpovedaťOdstrániť